piątek, 1 kwietnia 2011

Zarabianie w sieci poradnik praktyka serwis adf.ly cz.2

Witajcie, dziś postanowiłem podsumować moją miesięczną pracę z systemem skracania linków adf.ly poniżej przedstawiam moje zarobki.


Jak widać powyżej udało mi się zarobić w systemie 1,19$ za miesiąc co nie jest chyba dużą kwotą, jednak zważywszy na to że samo zarabianie było automatyczne i ustawienie tego zajęło mi 3 godziny można pokusić się na zarabianie w tym systemie.

Jednak od początku.

Jak zarabiać?
Istnieje masa sposobów i starałem się sprawdzić każdy z nich by o tym tutaj napisać, po kolei.

Dodawanie filmów na YouTube.
Jednym ze sposobów pozyskania ruchu na naszych linkach jest wstawianie filmów na youtube i linkowanie ich za pomocą Adf.ly do innych witryn, dla przykładu: dodajemy trailer z nowego filmu na nasze konto YouTube, następnie pod filmem dodajemy link do opisu tego filmu np. na filmweb.

W teorii:
Ta metoda powinna przynieść dużo ruchu na nasze linki i przynieść krocie.

W praktyce:
Jest czasochłonna, trzeba ją stale odnawiać (dodając nowe filmy), dodatkowo na filmie który był wyświetlony na moim koncie YouTube ponad 2500 razy, w ciągu miesiąca w link kliknęło jedynie 15 osób... Mało. Dodatkowo wybierając Polskich odbiorców, mamy bardzo małą prowizję za kliknięcie, rzędu 0,0005 $ za klik.

Metoda na fora:

Jeżeli jesteś osobą która jest aktywna na forach i lubisz dodawać na nie linki, to możesz na tym zarobić, ile? w zależności od tego jaki ruch ma dane forum i tematy w których się wypowiadasz. Osobiście dodałem jeden link na próbę na forów wiaderko, zarabiając tym samym 4 kliknięcia.

Mało.

Metoda na Twitter(a)

W moim przypadku okazała się najskuteczniejsza, jednak więcej o tej metodzie napiszę w kolejnej części poradnika.

C.D.N

2 komentarze:

  1. Ludzie!!! czy macie za dużo czasu aby bawić się w takie bzdurki typu zarobek 1,19$ na miesiąc?
    Dla mnie to marnotrawienie życia. Też szukałem różnych opcji zarobku i znalazłem! Budowanie biznesu długoterminowego. Jeśli jestescie cierpliwi i chcielibyście np. za kilkanaście miesięcy mieć już trwały niezły zarobek (który będzie się jeszcze powiększał) to napiszcie do mnie ryanss@op.pl i w mailu jak chcecie to podajcie swój tel. a przedzwonię do was.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co byś powiedział na 111,19$ na miesiąc bo takie kwoty da się wyciągnąć poświęcając po 1-3h dziennie. Dla osób które się uczą takie kieszonkowe coś już znaczy. Sam zarabiałem po 0.2$ dziennie ale trafiłem na ciekawy wpis wraz z poradnikiem i po 3 miesiącach zarabiam już konkretne sumy. Dlatego polecam http://www.asbiznesu.com.pl/p/adfly-skracaj-linki-i-zarabiaj.html

    OdpowiedzUsuń